1. PRELUĂM PRODUSUL ÎN GARANȚIE
· Completeaza formularul în care va fi necesar să menționezi numărul comenzii/facturii și descrierea defectului întâmpinat. Dacă vor fi necesare informații suplimentare, te vom contacta telefonic. Apoi vom înregistra solicitarea de ridicare colet. În ziua următoare vei fi contactat telefonic de către curier pentru ridicarea produsului. Rugămintea noastră este să ambalezi foarte bine produsul (de preferat în ambalajul în care a fost primit inițial) încât să ajungă în stare perfectă la noi.
· Tot ce rămâne de făcut, este să predai curierului coletul.
2. ÎL VERIFICĂM/ TESTĂM
După ce ajunge la noi produsul, va fi verificat fizic și funcțional.
3. ÎȚI OFERIM ÎN MAXIM 3 ZILE O SOLUȚIE
În funcție de constatarea din service, îți vom oferi una dintre soluțiile următoare:
- remedierea defectului produsului
- înlocuirea produsului cu altul în cazul în care defectul nu poate fi remediat
- restituirea sumei achitate pentru produs în cazul în care produsul nu poate fi reparat sau înlocuit.
* Dacă dorești, poți păstra suma rezultată în urma unei soluționări de garanție cu returul sumei achitate pe produs, ca sold pentru comenzile viitoare.
! Nu fac obiectul garanției produsele care prezintă defecte fizice precum: lovituri, crăpături, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garanție deteriorate, îndepărtate sau modificate, produsele utilizate în condiții neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzătoare, supunerea la variații mari de temperatură și presiune, șocuri mecanice, manipulare incorectă, utilizarea produselor în condiții de umiditate, praf, noxe sau sub acțiunea substanțelor chimice etc.), setări și instalări incorecte, prize fără împământare, pătrunderea de lichide, metale sau alte substanțe în interiorul echipamentelor, intervenția mecanică sau plastică asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente în timpul funcționării echipamentelor.
Întrebari frecvente despre garanție
1. Pot să beneficiez de garanție dacă nu găsesc factura fiscală/ certificat de garanție?
Da. Poți beneficia de garanție dacă produsul se află în termenul de garanție. Trebuie însă să ne contactezi telefonic: 0757 780 236 sau pe email contact@ch-ios.ro și vom identifica împreună comanda pentru a putea înregistra cererea de garanție.
2. Cum trebuie să fie produsul pentru a beneficia de garanție?
Pentru a beneficia de garanție, produsul trebuie să fie în stare normală din punct de vedere fizic și funcțional. Montarea/demontarea trebuie să fie făcută corect încât să nu fie afectată funcționarea produsului.
3. Cum pregătesc produsul pentru a fi ridicat de către curier?
Te rugăm să împachetezi produsul foarte bine, pentru a nu fi deteriorat la transport. Este important ca el sa ajungă la noi intact. De aceea, te rugăm să folosești folia cu bule de aer pentru protecție împotriva șocurilor și același ambalaj în care produsul a ajuns la tine. Dacă nu o mai ai, o poți înlocui cu o alta cutie din carton rigid, potrivită pentru măsura produsului).
4. Cum aflu când ajunge produsul la voi?
În momentul în care primim coletul de la tine, te vom anunța telefonic sau pe email. În general coletele ajung la noi în următoarea zi lucrătoare.
5. Ce se întamplă dacă produsul returnat are urme de folosire incorectă sau a fost deteriorat din cauza împachetării necorespunzătoare?
După ce vom primi coletul de la tine, vom verifica fizic și funcțional produsul. În cazul în care acesta prezintă urme de folosire/montaj incorecte sau a ajuns deteriorat ca urmare a împachetării necorespunzătoare, garanția va fi anulată. Prin urmare, vom fi nevoiți să percepem costurile de reparație a produsului sau să respingem cererea de garanție și să îți înapoiem produsul în starea în care a ajuns la noi.
Vrem să te încredințăm că dorința noastră este de a te ajuta cu garanția produsului! De aceea, te rugăm să te asiguri că produsul pentru care vrei să beneficiezi de garanție nu prezintă urme de folosire/montaj incorecte și că acesta este bine protejat pe toată perioada transportului de la tine la noi - obligatoriu folie cu bule de aer pentru a umple spațiile goale din interior (mai ales pentru produsele care se pot sparge, îndoi, rupe, în urma șocurilor) și cutie exterioară din carton rigid.
Important: Nu trimite produsul doar în punga de plastic sau folie cu bule! Neapărat trebuie protejat și de cutie!
6. Pot aduce produsul în magazinul fizic CH-iOS din Targu Mures?
Da. Este chiar mai recomandat să vii cu produsul direct în magazin, daca acest lucru v-ar usura procesul. Astfel te vom putea ajuta cu informațiile necesare și vom procesa mai repede returul, deoarece vei câștiga timpul de expediere prin curier.
7. Când voi primi banii dacă cererea de garanție se soluționează cu returnarea sumei achitate pentru produs?
În cazul în care produsul nu poate fi reparat sau înlocuit, cererea de garanție se va soluționa prin returnarea banilor achitați pentru produs.
Imediat după aprobarea cererii de garanție, solicitarea de plata va fi trimisă către contabilitate și banii vor fi virați în cont în termen de 5 zile lucrătoare.
8. Pot să trimit eu produsul spre voi?
Desigur. Dacă îți este mai comod să expediezi tu către noi produsul, atunci este în regulă. În această situație vei achita tu transportul de retur și noi ți-l vom înapoia pe cel achitat inițial. Promisiunea de a achita unul dintre transporturi, va fi respectată și în acest caz. Rugămintea este să specifici în cererea de retur că dorești să expediezi tu produsul către noi.
Dacă transportul inițial a fost gratuit (pentru comenzi de peste 299 lei), vei primi întreaga sumă achitată pentru produs.
Ai întrebari sau vrei detalii suplimentare?
Contactează-ne telefonic 0757 780 236 sau pe email contact@ch-ios.ro și vom fi bucuroși să îți răspundem.