1. PRELUĂM PRODUSUL DE RETURNAT
· Completeaza formularul în care va fi necesar să menționezi numărul comenzii/ facturii și produsele pe care dorești să le returnezi împreună cu IBAN-ul contului și numele titularului de cont în care dorești să se facă stornarea. Noi vom înregistra solicitarea de preluare produs prin curier și vei fi contactat telefonic pentru ridicarea coletului.
Formularul il gasesti aici: AICI
· Rugămintea noastră este să ambalezi foarte bine produsul (de preferat în ambalajul în care a sosit coletul) încât să ajungă în stare perfectă la noi.
· Tot ce rămâne de făcut, este să predai curierului coletul.
2. ÎL VERIFICĂM/TESTĂM
După ce ajunge la noi produsul, va fi verificat fizic și funcțional. Apoi se va aproba returul.
3. ÎȚI RETURNĂM BANII ÎN CONT
După aprobarea returului, vom face, în termen de 5 zile lucrătoare, plata în contul tău.
1. Produsul pe care îl returnez trebuie să fie însoțit de documente (factura fiscală/ certificat de garanție/ chitanță curier)?
Nu. Ne poți trimite produsul fără documentele de achiziție. De partea de acte ne vom ocupa noi!
* Dacă nu găsești factura de achiziție și nu mai știi numărul de comandă, contactează-ne telefonic: 0757 780 236 sau pe email contact@ch-ios.ro și vom identifica împreună comanda pentru a putea înregistra returul.
2. Cum trebuie să fie produsul pentru a putea fi returnat?
Produsul pe care vrei să îl returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care a ajuns la tine, pentru a putea fi revândut (fără urme de uzură, în ambalajul original).
3. Cum pregătesc produsul pentru a fi ridicat de către curier?
Te rugăm să împachetezi produsul foarte bine, pentru a nu fi deteriorat la transport. Este important ca el sa ajungă la noi intact. De aceea, te rugăm să folosești folia cu bule de aer pentru protecție împotriva șocurilor și același ambalaj în care produsul a ajuns la tine (cutia exterioară din carton. Dacă nu o mai ai, o poți înlocui cu o alta cutie din carton rigid, potrivită pentru măsura produsului).
4. Cum aflu când ajunge produsul la voi?
În momentul în care primim coletul de la tine, te vom anunța telefonic sau pe email. În general coletele ajung la noi în următoarea zi lucrătoare.
5. Voi primi banii pentru transportul inițial?
Suma achitată pentru transportul inițial nu va fi returnată. Astfel că vei primi înapoi banii achitați pe produs. Transportul de retur produs însă, va fi suportat de noi.
6. Ce se întamplă dacă produsul returnat are urme de folosire sau a fost deteriorat din cauza împachetării necorespunzătoare?
După ce vom primi coletul de la tine, vom verifica starea produsului pentru a-l repune în vânzare. În cazul în care acesta prezintă urme vizibile de folosire sau a ajuns deteriorat ca urmare a împachetării necorespunzătoare, Pot fi returnate chiar dacă au fost utilizate pentru o perioadă de până la 30 zile de la primirea comenzii produsele
care pot fi revândute. Daca produsul este deteriorat ca urmarii a folosirii a acestuia, urmeaza a se scadea costul de readucere în stare inițială a produsului sau diferența pentru revânzarea produsului ca utilizat/resigilat.
* Nu pot fi returnate dacă au fost utilizate sau montate produse ca baterii, huse și protecții de carcasă, sau produse în stare avansată de uzură.
Vrem să te încredințăm că dorința noastră este de a îți returna integral contravaloarea produsului! De aceea, te rugăm să te asiguri că produsul pe care vrei să îl returnezi nu prezintă urme de uzură și că acesta este bine protejat pe toată perioada transportului de la tine la noi - obligatoriu folie cu bule de aer pentru a umple spațiile goale din interior (mai ales pentru produsele care se pot sparge, îndoi, rupe, în urma șocurilor) și cutie exterioară din carton rigid.
Important: Nu trimite produsul doar în punga de plastic sau folie cu bule! Neapărat trebuie protejat și de cutie!
7. Ce fac dacă am primit un produs deteriorat la transport?
Dacă nu ai beneficiat de livrare cu opțiunea de verificare colet și ai primit un produs deteriorat la transport, ai obligația ca
în aceeași zi în care ai ridicat coletul să ne sesizezi defectul produs pe perioada transportului. Trimite-ne email pe adresa
contact@ch-ios.ro cu detaliile de identificare ale comenzii împreună cu fotografii ale produsului deteriorat și ale cutiei în care produsul a sosit. De asemenea avem rugămintea să păstrezi cutia și ambalajele interioare pentru a putea fi folosite ca dovadă.
8. Pot aduce produsul în magazinul fizic CH-iOS din Targu Mures?
Da. Este chiar mai recomandat să vii cu produsul direct în magazin, daca acest lucru v-ar usura procesul. Astfel te vom putea ajuta cu informațiile necesare și vom procesa mai repede returul, deoarece vei câștiga timpul de expediere prin curier.
9. Când voi primi banii dacă returnez un produs prin curier?
După ce vom recepționa coletul, produsul va fi verificat (proces care va fi finalizat în aproximativ 2-3 zile). Imediat după aprobarea returului, solicitarea de plata va fi trimisă către contabilitate și banii vor fi virați în cont în termen de 5 zile lucrătoare.
11. Pot să trimit eu produsul spre voi?
Desigur. Dacă îți este mai comod să expediezi tu către noi produsul, atunci este în regulă. În această situație vei achita tu transportul de retur și noi ți-l vom înapoia pe cel achitat inițial. Promisiunea de a achita unul dintre transporturi, va fi respectată și în acest caz. Rugămintea este să specifici în cererea de retur că dorești să expediezi tu produsul către noi.
Dacă transportul inițial a fost gratuit vei primi întreaga sumă achitată pentru produs.